קפסולות גבייה
מהי הנקודה החשובה ביותר או מהי הפעולה בעלת המשמעות הגדולה ביותר בתהליך הגבייה, פעולה כזאת שטיפול חכם ויעיל בה יגרום לשיפור המדובר ?
כל מה שמעניין בעולם הגבייה מלקוחות, איך גורמים ללקוחות לשלם בזמן, כיצד מערכת גבייה משפרת רווחיות, כמה עולה לנו הגבייה, הקשר בין הגבייה למכירות ועוד.
מהי הנקודה החשובה ביותר או מהי הפעולה בעלת המשמעות הגדולה ביותר בתהליך הגבייה, פעולה כזאת שטיפול חכם ויעיל בה יגרום לשיפור המדובר ?
הכנת יעדי גבייה לשנה החדשה. קודם כל, תכנון. בדיוק כמו במכירות כך גם בגבייה, אם לא נציב יעדים לא נשתפר ולא נשיג תוצאות.
מהי הנקודה החשובה ביותר או מהי הפעולה בעלת המשמעות הגדולה ביותר בתהליך הגבייה, פעולה כזאת שטיפול חכם ויעיל בה יגרום לשיפור המדובר ?
איך עושים זאת זוהי שאלת “מיליון הדולר” בגבייה. אם כל הלקוחות היו משלמים בדיוק בזמן שנקבע איתם לא היינו צריכים כמעט לטפל בגבייה. לא צריך
היום, קשה לנו כבני אדם להרים טלפון. נקודה! נוח יותר לשלוח הודעה במייל, ווטסאפ ובכל הרשתות החברתיות.לכן מערכת גבייה עם יכולות דיוור לקהל גדול הכרחית כיום.
עלויות כוח אדם, חובות אבודים, עלויות עורך דין, עלות אשראי לקוחות והרשימה עוד ארוכה – אז כמה באמת עולה לנו הגבייה
שאלת מיליון הדולר שהתשובה עליה תהפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים!
בראש ובראשונה עלינו לשנות גישה ולהציב את הגבייה כמטרה ארגונית. יש לגרום לכל העובדים בחברה לחשוב גבייה. החל במנכ”ל/בעלים, עבור באנשי הכספים, באנשי המכירות, במזכירות, במחלקת השירות וכלה בעובדי המחסן.
דוח גיול חובות – הוא ה-דוח של הגבייה, בה”א הידיעה. אבי כל דוחות הגבייה שאין בלתו (אי אפשר בלעדיו). הדוח שבלעדיו אנשי הגבייה לא ישנים בלילה